چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : 2239
جالب است ۰
برهان خبر - در روزهای گذشته نسبت به برخی کاندیداها کنایه ها و تخریب هایی در فضای مجازی صورت گرفته از اقامت فرزندان آنها در خارج تا داشتن سه همسر از سوی یک کاندیدا. 
تخریب ها و کنایه ها علیه ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی  
به گزارش خبرنگار برهان خبر، بعد از پنچ روز ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری (از پنچ شنبه تا دوشنبه) سرانجام 80 نفر موفق به ثبت نام شدند. 
در این پنچ روز 287 نفر عزم ریاست جمهوری کردند که 207 نفر حتی نتوانستند وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شوند. 
بعد از ثبت نام این 80 نفر در فضای مجازی نسبت به برخی آنها تخریب ها و کنایه هایی در فضای مجازی منتشر شد. 

خبرنگار برهان خبر آنها را جمع آوری کرده که به شرح زیر است؛ 
 

-در مورد محمدباقر قالیباف نوشتند «قالیباف نیامده تو زرد از آب در آمد. وی که در انتخابات ریاست مجلس به فراکسیون مستقلین قول داده بود اگر با حمایت این فراکسیون به ریاست مجلس برسد برای ریاست جمهوری کاندید نخواهد شد! اما با ثبت نام امروز مشخص شد نباید روی قول و وعده های آقای قالیباف چندان حساب کرد». 
 
-در مورد علی لاریجانی هم عکسی از دختر و پسرهای لاریجانی ها که شامل دختر و برادرزاده هاش است را منتشر کردند که در این عکس با ذکر نام و نسبت اش با علی لاریجانی، محل اقامت آنها در خارج از کشور به تصویر کشیده شد. و نوشتند« اوضاع خانواده لاریجانی/همه در خارج از کشور به سر می برند».
 
- همچنین در مطلب دیگری تحت عنوان حمله رقبا لاریجانی به ویدیو تبلیغاتی روز ثبت نامش» نوشتند:«️ برخی از کاربران فضای مجازی  با انتشار این تصاویر از ویدیو تبلیغاتی روز ثبت نام علی لاریجانی با اشاره به زاویه دوربین و حضور لاریجانی از بالا به پایین را ،نگاه مستبدانه و از بالا به پایین او نسبت به مردم یاد کرده اند و سعی دارند با ابزار قرار دادن این دست محتوا به علی لاریجانی حمله و تیم رسانه‌ای او را زیر سوال ببرند». 
 
 
-بذرپاش هم به وزیر بی وفای ابراهیم رئیسی متهم شد و با انتشار عکس با شناسامه اش نوشتند « مهرداد بذرپاش در حالی که وزیر ابراهیم رئیسی بوده در سر رویای ریاست جمهوری داشته و در حال تدوین برنامه بوده؟!  مهرداد بذرپاش وزیر همراه ابراهیم رئیسی در ثانیه آخر از همراهی با رئیسی منصرف شد و با بالگرد اسماعیلی رئیس دفتر شهید رئیسی به مسیر ادامه داد!. بی جهت نبود که تیم نزدیک به ابراهیم رئیسی در وفاداری او به دولت شک داشتند ». 


 
-عکسی از پنچ کاندیدای از هیئت دولت شامل سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، مهرداد بذرپاش وزیر راه، اسماعیلی وزیر ارشاد، داورد منظور رئیس سازمان برنامه و قاضی زاده رئیس بنیاد شهید منتشر شد و زیر عکس نوشتند « برای اولین بار در تاریخ جمهوریت جهان، ۲۰ درصد از اعضای یک کابینه، برای کرسی ریاست جمهوری با هم رقابت می کنند.️ این پدیده بینظیر، نشانه فروپاشیده بودن دولت شهید رئیسی و شکست پروژه خالص سازی است که حتی خالص شده ها هم، یکدیگر را قبول ندارند. ». 

 
- همچنین عکسی از گریه شدید مرتضوی و اسماعیلی در روزهای عزای شهید رئیسی و خنده کامل در موقع ثبت نام منتشر شده و زیرش نوشتند « فاصله این 2 تصویر کمتر از 2 هفته است». 

-در عکس دیگری از خنده و گریه اسماعیلی وزیر ارشاد را منتشر کردند و نوشتند «چگونه ظرف دو هفته از غم بزرگ عبور کنیم؟».


-صولت مرتضوی وزیر تعاون که موقع ورود به ستاد انتخابات سعی می کرد خود را غمگین نشان دهد، در زیر عکسش نوشتند« از وزیر ارشاد درس گرفت و با غم آمد». 
 
-با ثبت نام داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه نوشتند «مقصر وضعیت اسفناک اقتصادی کشور نامزد شد!». داوود منظور، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه که در طی یکسال گذشته عملکرد او موجب نارضایتی مردم شده، برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد. 
 
-در زیر عکس پس از ورود مهرداد بذرپاش به ستاد انتخابات و نشان دادن عکس شناسنامه به خبرنگاران نوشتند: «خیلی‌ها دنبال تک دوره‌ای شدن رئیسی بودند و احتمالا امروز خوشحالند».یکی از خوشحال ها! 
 
-عکس فریاد کشیدن عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی بر سر یک خبرنگار در حاشیه جلسه هیئت دولت را در کنار عکس با لبخند وی درموقع ثبت نام منتشر کردند و نوشتند « قبل از مسئولیت و بعد از مسئولیت». 

 
- در مورد هاجر چنارانی نماینده سابق مجلس نوشتند؛ «این هاجر چنارانی که امروز کاندیدای ریاست‌جمهوری شده، همونه که موقع نمایندگیش در مجلس هربار به موبایلش زنگ می‌زدم تا باهاش مصاحبه کنم، شوهرش جواب می‌داد می‌گفت سوالتون رو از من بپرسید جواب میدم! می‌گفتم آقا ایشون نماینده مجلسه نه شما، می‌گفت فرقی نداره که من شوهرشم». 


 
-عکس یکی از کاندیداها را منتشر و زیرش نوشتند « وی سه زن دارد و همسر سوم وی شاگردش بود».
https://borhankhabar.ir/vdch.xnit23niwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما