يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : 3008
جالب است ۰
برهان خبر - جو بایدن در یک مصاحبه تلاش کرد تا بار دیگر استدلال کند که تنها یک شب بد در مناظره داشته و غیر از آن مشکلی نداشته است.
افزایش فشارها به بایدن برای کناره‌گیری از رقابت انتخابات
به گزارش برهان‌خبر به نقل از ای‌بی‌سی نیوز بایدن در پاسخ به سوالات مداوم خبرنگار ای‌بی‌سی نیوز، نظرسنجی‌هایی که نشان می‌داد او از ترامپ عقب است را رد کرد و گفت نظرسنجی‌های دیگری او را در موقعیت بهتری نشان می‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آزمون شناختی خاصی برای یک معاینه عصبی انجام داده است، گفت چنین آزمونی انجام نداده و "هیچ‌کس نگفته که باید انجام دهم." او افزود که سختی‌های کاخ سفید برای ارزیابی او کافی است."

رئیس جمهور آمریکا در آخرین معاینه فیزیکی خود در ۲۸ فوریه، مناسب برای انجام وظیفه تشخیص داده شده بود.

بایدن افزود که او بهترین نامزد برای مقابله با ترامپ است و تنها خدا می‌تواند او را از مسابقه خارج کند.

اگرچه بایدن مصمم به ادامه مبارزه به نظر می‌رسد، اما تلاش‌های وی برای متقاعد کردن همه دموکرات‌ها چندان موفق نبوده‌است.

دیوید اکسلرود، استراتژیست دموکرات و مشاور ارشد سابق رئیس‌جمهور باراک اوباما، به سی‌ان‌ان گفت: "به نظر می‌رسد او قادر به درک این واقعیت نیست که مردم درباره توانایی‌های او تردیدهایی دارند."

مایک کویگلی، نماینده دموکرات ایلینوی هم از بایدن خواست تا کناره‌گیری کند و "بگذارد کسی دیگر این کار را انجام دهد" یا خطر "فاجعه کامل" را به جان بخرد.

بایدن هم علیه هم‌حزبی‌هایش که به توانایی او در رهبری آن‌ها به پیروزی در رقابت ۵ نوامبر شک دارند، سخنان تندتری داشت.

وی گفت: "آن‌ها سعی می‌کنند من را از مسابقه بیرون کنند. خب بگذارید این را به وضوح بگویم: من در مسابقه می‌مانم! من دونالد ترامپ را شکست می‌دهم. من او را دوباره در سال ۲۰۲۰ شکست می‌دهم"
https://borhankhabar.ir/vdcc.xq1a2bqx4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما